Het aankoopgedrag van de consument verandert voortdurend. Ook wordt wel duidelijk dat dit steeds meer opschuift naar online. Waar veel fysieke retailers op hun stoel blijven zitten en doen wat ze de afgelopen decennia al hebben gedaan, nemen sommigen de stap om ook het online kanaal t
Stop met vertellen waarom jij zo goed bent, vertel je klant liever welk probleem je voor hem oplost en hoe je dat gaat doen. Onderscheidend vermogen vanuit twee benaderingen.
Google Maps is vernieuwd. Een flink aantal mensen hebben het al kunnen zien, dat geldt ook voor mij. In dit item een overzicht van een aantal veranderingen.
Op 25 april gaf ik een presentatie over vindbaarheid in Google. De presentatie ging daarbij vooral in op SEO, ofwel de vindbaarheid in de natuurlijke zoekresultaten van Google.
Dat mobiel internet steeds groter wordt, hoef ik je vast niet uit te leggen. In deze infographic zie je een aantal manieren om met mobiel internet om te gaan voor jouw website. Daarbij is er zowel aandacht voor mobiele websites als voor responsive webdesign.
De advertentietekst. Dit is het meest zichtbare voor een potentiële klant wanneer het gaat om je Google AdWords campagne. Maar hoe schrijf je nu een goede advertentietekst?
De eerste vraag is: is dat zo? Of lijkt dat maar zo? In dit item passeren een aantal mogelijke redenen de revue waarom je Google AdWords campagne niet werkt – uiteraard met mogelijke oplossingen.
Waarschijnlijk heb je het al gezien, Google AdWords rolt de functionaliteit ‘geoptimaliseerde campagnes’ uit. Daarmee ontstaan er binnen één advertentiecampagne mogelijkheden op verschillende targetingsopties te gebruiken.
Responsive webdesign is niets anders dan een website die zich aanpast aan je apparaat. Hoe ziet jouw website eruit op mobiele apparaten? Lees hier waarom dat zo belangrijk is en belangrijker gaat worden voor je vindbaarheid in Google.