Aan de slag met het verbeteren van je conversie via landingspagina’s? Lees dan vooral deze tips die je helpen met het optimaliseren van je landingspagina en ga voor effectievere marketing!
Verbeter het rendement van je website
“Je kunt het geld maar één keer uitgeven”. Daarom aan jou de schone taak dat zo slim en effectief mogelijk te doen! In dit item aandacht voor landingspagina’s en tips voor effectieve landingspagina’s. Daarbij is het uitgangspunt vooral dat je landingspagina’s voor de langere termijn inzet. Dat zal ook uiteindelijk het meeste rendement opleveren.
Voor je begint
Voordat je in al je enthousiasme direct begint aan het maken van landingspagina’s is het eerst een goede zaak om daar even over na te denken. Zet voor jezelf eens op rij voor wie je die landingspagina nu eigenlijk gaat maken. Wie is je doelgroep en hoe spreek je die aan. Voor welke eigenschappen of voordelen is de doelgroep gevoelig en naar welke oplossing zoeken ze. Bepaal ook vooraf de (schrijf)stijl die je gaat gebruiken.
Relevantie
Het begint allemaal bij het verkeer wat je naar je website trekt. Dit moet natuurlijk relevant zijn om er rendement uit te kunnen halen. Zorg er daarbij voor dat je aanbieding relevant is voor de doelgroep die je naar de website haalt en dat je de doelgroep naar de juiste pagina brengt! Je potentiële klant laten zoeken naar de juiste informatie is uit den boze.
Actieve schrijfstijl
Door een actieve schrijfstijl wordt het makkelijker om bezoekers te binden. Bezoekers voelen zich meer aangesproken en worden gemotiveerd om ‘actie’ te ondernemen.
Binnenkort verschijnt het vervolg op “Tips voor een goede landingspagina”.
Hulp nodig bij je landingspagina?
Je kunt niet overal een specialist in zijn. XpertMarketing helpt je graag om jouw landingspagina’s te verbeteren. Neem voor meer informatie contact op!