Is uw bedrijf lokaal of regionaal actief? Dan is dit artikel een ‘must read’! Haal het maximale uit de regio, zorg dat uw doelgroep u blijft zien en dat u in de aandacht blijft staan. Makkelijk gezegd hoor ik u denken, maar hoe dan? In dit artikel een aantal zeer waardevolle tips die
Googelt u zichzelf? Heeft u deze vraag in gedachten wel eens gesteld? Een kort artikel over online reputatie, personal branding en uw zichtbaarheid online! Misschien beantwoord u deze vraag met nee. Neem van mij aan: wanneer u zichzelf niet Googelt, doen anderen het wel! U gaat voorzi
Visitekaartjes zijn er in vele soorten en maten. Maar wat zegt het visitekaartje? Hebt u daar al eens over nagedacht? Wat moet er op een visitekaartje? En wat moet er vooral niet op? Een vijftal concrete do’s en dont’s voor uw visitekaartje! Eenvoudige tools voor een goed
Wie vraag zich niet af: ‘Hoe wordt ik gevonden in Google’? De basis wordt echter gevormd door een aantal eenvoudige factoren. Een aantal factoren die aan de basis van uw vindbaarheid staan in de zoekmachine worden in dit artikel belicht. De basis van vindbaarheid in zoekma
Marketing is er in vele vormen, soms heel traditioneel, soms baanbrekend. Dit korte artikel kan een inspiratiebron zijn om marketing eens vanuit een wat ander perspectief te bekijken. Wees creatief, toon lef, durf het anders te doen, verras en zie dat dit goede mogelijkheden zijn om h
De ontwikkelingen binnen de zoekmachine marketing en zoekmachines als Google, gaan erg snel. Zo lanceerde Google onlangs een nieuwe functionaliteit op het gebied van zoeken. Wat Google al sinds 1997 doet met Google AdWords, is nu ook ingevoerd voor de reguliere zoekresultaten. Google