De titel klinkt misschien wat vreemd. Past een oproep om ongelijke behadeling in een tijd waarin strijden voor gelijkheid de mode is? Ik denk het wel. Volgens mij is het gelijk behandelen van je prospects, leads en klanten namelijk marketingzonde nummer 1.
Google AdWords kan super werken om jouw klanten te bereiken. Niet goed ingezet, kost het eigenlijk vooral veel geld zonder dat het iets oplevert. Dat kan anders!
Eindelijk is het zover. Je hebt je over al je angsten heen gezet. Je eerste blog staat online, de hele wereld mag het weten. Tegenwoordig herken ik me hier helemaal niet in. Niet meer, dat was ‘vroeger’ echter wel anders.
Ondernemerschap. Mooi hè. Ik geniet er sinds 2009 van. Ups, downs, successen en mislukkingen: ze horen er allemaal bij. Maar wat bepaalt nu het verschil tussen succes en mislukking? Lees vooral even verder.
Prijs. Als er iets is waar je liever de concurrentie niet op aangaat is het dat wel. Prijsdruk en prijsconcurrentie zorgen voor lagere marges. In sommige gevallen hoeft daar niet zoveel mis mee te zijn, zolang er voldoende massa is bijvoorbeeld.
Voor adverteerders waren er al de nodige statistieken beschikbaar, maar nu… is het voor iedereen beschikbaar! Maar wat is er eigenlijk allemaal te zien?
Nadat Google aankondigde dynamische sitelinks te gaan tonen, verdwijnt er weer een stukje controle voor zoekmachine marketeers. Ditmaal wordt ingegrepen op de controle die online marketeers uit kunnen oefenen op zoekwoorden.