Wil jij je voorstellen aan je klanten? Wil je video inzetten om je persoonlijke aandacht voor je klant te onderstrepen? Wil je in 30 seconden kunnen vertellen wie je bent en wat je doet? Dan is de workshop ‘Jouw Videopitch’ zeker iets voor jou!
Een ideaal artikel voor wie werkt met Google AdWords maar meer uit zijn campagne wil halen. In dit artikel kijken we naar het testen van verschillende advertenties in Google AdWords.
Al eens gedacht om met mobiele advertenties aan de slag te gaan? Google AdWords biedt de mogelijkheid om mobiel te adverteren. Dit heeft diverse voordelen, uiteraard afhankelijk van hoe relevant een mobiele bezoeker voor jouw business is.
Adverteren in de zoekmachine is niet meer wat het is geweest. Google AdWords is zo langzamerhand uitgegroeid van een ‘eenvoudige advertentietool’ tot een ‘behoorlijk complex systeem met talloze mogelijkheden’. Voor wie er weinig verstand van heeft, wordt het steeds moeilijker. Daarom
In tijden van snelle media, veranderende informatiebehoefte (qua vorm bijvoorbeeld) en information overload moet je creatief zijn. Hoe presenteer jij je pitch? Ook gedacht aan een videopitch?
Je pitch staat op papier, maar dat is niet voldoende. Hoe kun je zorgen dat je pitch goed overkomt? Liever gezegd; hoe breng je jouw pitch zo dat de kern van de boodschap blijft hangen? In dit artikel een aantal handige presentatie tips voor je pitch.
Tijd voor wat praktische tips bij het maken van je pitch! Hoe krijg je een pitch die blijft hangen en effectief is? In dit item een aantal tips voor het schrijven van je pitch. Niet in alle situaties zullen alle tips even bruikbaar zijn. Dat hangt ook af van het soort pitch, je produc