Op 10 en 11 januari 2013 vindt het Acquisitie Boot Camp (ABC) plaats. XpertMarketing verzorgt één van de presentaties over hoe je meer rendement uit Google kunt halen.
In dit item kijken we eens naar een aantal praktische tips voor je pitch. Onmisbaar voor je eigen marketing. We kijken in dit item naar verschillende soorten pitches.
Lokale marketing wordt steeds belangrijker. Ook in je zoekopdrachten via een Twitter applicatie kan het zijn dat je liever lokale dan nationale zoekresultaten wil vinden. In dit artikel leer je hoe je dat doet.
De zoekresultaten van zoekmachine Google krijgen een nieuwe uitstraling. De opties aan de linkerkant van de zoekresultaten worden daarbij verplaatst naar boven.
Wil je aan de slag met online marketing, maar niet direct een bureau in de arm nemen? Dat kan. Sinds kort is er Bgoom. XpertMarketing werkte mee aan dit online marketing videoplatform.
Globalisering, daar hebben we het over. Maar dan wel als in: Local is het nieuwe Global. Er liggen gigantische kansen voor retail en MKB wanneer het gaat om lokale marketing en lokale vindbaarheid.
Steeds vaker zie ik in de praktijk dat (online) marketing een doel op zich lijkt te worden. Hoewel marketing steeds verder ontwikkeld en steeds complexer lijkt te worden, blijft het natuurlijk maar een middel.
Heb je een blog en ben je benieuwd naar hoe rekening kunt houden met zoekmachines wanneer je aan het bloggen bent om er vervolgens meer rendement uit te kunnen halen? Lees dan zeker deze tips!