Er zijn al diverse artikelen verschenen over linkbuilding. Maar waar moet je nu beginnen? Hoe pak je het linkbuilden aan? Hier lees je een plan van aanpak!
Het is inmiddels alweer enige tijd geleden. Een klein beetje tegen mijn principes in deed ik mee aan een zogenaamde bied-en-retweet actie, georganiseerd door Condor Computers. De soort ‘social veiling’ ging om een iPad; een gadget die ik best graag nog aan mijn collectie t
Wil je weten wat er gaat veranderen aan Google? Er staat nog veel op de planning! In deze blogpost een kort overzicht van zaken die in de nabije toekomst verwacht kunnen worden. Een mustread voor wie op de hoogte wil zijn!
Op Twitter had ik laatst een soort ‘brainwave’ met een aantal anderen over hoe je een blog schrijft. De één steekt hier heel veel tijd in, terwijl anderen binnen 15-30 minuten een blog live hebben staan. Naar aanleiding daarvan deel ik graag met je hoe ik mijn blogs schrij
Begin juli werd de eerste blogkermis over linkbuilding georganiseerd, onder de noemer: Linkbuilding, een vak apart. Inmiddels zijn er via het platform blogkermis.be al diverse andere blogkermissen georganiseerd. Het aantal inzendingen van het redelijk ‘nieuwe’ initiatief h
Blogs, je komt ze overal tegen. Waarschijnlijk zul je je wel eens af hebben gevraagd waarom mensen bloggen? Behalve dat het leuk is, zijn er nog meer redenen om te bloggen. De redenen lopen sterk uiteen – er zijn zoveel verschillende doelen mogelijk. In deze blogpost vind je een
Op maandagavond 11 oktober ontstond op Twitter via de #blogpraat een discussie over het doel van bloggen en of er betaald zou moeten worden voor content. Verschillende ideeën en mogelijkheden passeerden de revue. Tegen mijn verwachting in bleek dit onderdeel behoorlijk actueel te zijn
De case: VikingDirect.nl Ook VikingDirect gebruikt de remarketing optie van Google AdWords. Dit is echter wel een typisch voorbeeld van hoe het – in mijn optiek – in ieder geval niet moet. Deze case bespreek ik vanuit mijn eigen situatie, waarbij ik probeer zo goed mogelij
Op donderdag 17 juni organiseerde Indenty ‘Search Marketing Insights’. Een interessante bijeenkomst met een flink aantal diverse en interessante sprekers. In een later stadium zal ik meer aandacht geven aan de diverse onderwerpen, nu volgt in ieder geval een kort verslag v