Meten is weten. Maar wat valt er te meten binnen Social Media? En hoe kun je dat doen? Als vervolg op het vorige artikel, hierbij een vervolgartikel over Twitter Tools.
Leuk dat Twitter, maar hoe kan ik de controle over mijn Timeline houden? Wanneer kan ik het beste mijn tweets plaatsen? En hoe kan ik makkelijk zien wie mijn twitter-vrienden zijn en wie mij niet terugvolgen? Zomaar wat vragen uit een ordinary day @ Twitter. In deze post aandacht voor
Inmiddels kennen we allemaal Dropbox wel. De dienst kwam de afgelopen tijd een aantal malen in opspraak, maar ja: wat is het alternatief? Misschien is er echter wel een betere manier voor veilige en gratis online backup diensten. Lees dit artikel voor meer informatie!
Google verandert voortdurend. De afgelopen tijd is er ook al erg veel geschreven over de Google Panda update. Deze update lijkt een grote stap voorwaarts te zijn voor Google om de doelstellingen: het optimale resultaat neerzetten voor de gebruiker.
Sinds een korte tijd ben ik me meer aan het verdiepen in de mobiele wereld. De snelle wereld van mobiel, mobiele apps, mobiele websites, mobiel internet… name it! Eén van de aanleidingen voor deze post is mijn bezoek aan Emerce eTravel van afgelopen week, waar mobiel ook een bel
Vorige week stond ik in de Krant van Gouda, met mijn ondernemersleeftijd. De Goudse verzekeringen heeft een verjaardagskalender waar ik me ooit op heb gezet. Omdat ik 19 juni de ondernemersleeftijd van 2 hoop te bereiken verscheen er een interview in de krant.
Enige tijd geleden schreef ik al over de stappen die Google maakte richting het vergelijken van producten. Ook in mijn verwachtingen op SEO gebied voor 2011 kwam het kort ter sprake. Inmiddels is het zo ver: Google Shopping is live!
Bloggen is leuk, en zeker de mogelijkheden die WordPress biedt maken het nog leuker. Een beetje technische kennis is hierbij geen overbodige luxe. In deze post bespreek ik een aantal handige plugins!
Door Café0182 werd ik benaderd met de vraag: of ik eens een presentatie wilde geven over online rendement. De doelgroep: enthousiaste ondernemers uit Gouda die ‘iets’ met internet te maken hebben. Het resultaat? In weinig tijd heb ik een – volgens mij goed begrijpeli